Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu obchodní společnosti PAH, s.r.o.
Článek I
Všeobecné ustanovení a vymezení pojmů
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti společnosti PAH s.r.o. se sídlem Textilá 4, 040 01 Košice, Slovenská republika, IČO: 36602 124, DIČ: 2022114402, IČ DPH: SK2022114402, obchodní společnost zapsána v Obchodním rejstříku Městského soudu Košice, oddíl: Sro, vložka 17567/V, adresa provozovny: Instrument, Textilná 4, 040 12 Košice (dále jen „Prodávající“) a kupujícího (dále jen „Kupující“) při koupi zboží nabízeného Prodávajícím prostřednictvím elektronického obchodu na internetové stránce Prodávajícího www.instrument-naradie.sk na území Slovenské republiky. Zboží je možné objednat a dodat i na území České republiky a Kupující si ho může pro dodání na území České republiky objednat i v české jazykové mutaci stránky e-shopu Prodávajícího, z adresy www.instrument-naradi.cz (dále jen „elektronický portál Prodávajícího“ anebo i „elektronická platforma Prodávajícího“). VOP jsou neoddělitelnou součástí kupní smlouvy uzavřenou mezi Kupujícím a Prodávajícím na dálku prostřednictvím elektronického obchodu na internetu (dále jen „Kupní smlouva“). (Prodávající a Kupující spolu dále jen „Smluvní strany“).
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna 3, P.O.BOX A-35
040 65 Košice
2. Tyto VOP se vztahují na nákup zboží objednaného prostřednictvím elektronického obchodu ne e-portály Prodávajícího (dále jen „E-shop“) a reguluje vzájemná práva a smluvních povinnosti stran.
3. VOP vstoupí v platnost v den jejich zveřejnění na elektronickém portálu prodávajícího a jsou k dispozici jak na www.instrument-naradie.sk (včetně jeho jazykové mutace www.instrument-naradi.cz), tak v sídle Prodávajícího.
4. Kupujícím se rozumí právnická nebo fyzická osoba, která elektronicky objedná zboží prostřednictvím elektronického obchodu na elektronických portálech Prodávajícího. Kupující je povinen uvést správné, úplné a skutečné údaje. V případě změny je Kupující povinen je okamžitě aktualizovat, protože jejich správnost má okamžitý dopad na dodávku zboží Kupujícímu Prodávajícím.
5. Jestli Kupující:
a) je spotřebitelem ve smyslu § 419 Občanského zákoníku v platném znění, tedy jedná-li se o Kupujícího, který při uzavírání nebo jiném jednání s podnikatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, řídí se vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.) a zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
b) je osobou odlišnou od spotřebitele, tedy je-li Kupujícím fyzická nebo právnická osoba, která je zapsána v obchodním rejstříku, nebo podniká na základě živnostenského oprávnění, nebo jiných specifických předpisů (dále jen „podnikatel“), vztahy mezi Kupujícím a Prodávajícím, které nejsou upraveny těmito všeobecnými obchodními podmínkami, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.). Této osobě nepřísluší práva spotřebitele ve smyslu platných právních předpisů.
6. Práva Kupujícího jako spotřebitele ve vztahu k Prodávajícímu, vyplývající a v souladu se zákonem č.j. č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění, zákon č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich (dále jen „Zákony o ochraně spotřebitele“) zůstávají těmito VOP nedotčeny.
7. Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, obsahující informace o Kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky E-obchodu na instrument-naradie.sk a celkovou cenu tohoto zboží, příp. cenu za poštovné a balné zpracován systémem E-obchodu.
8. Zbožím se rozumí všechny produkty Prodávajícího uvedené na webové stránce www.instrument-naradie.sk (včetně její jazykové mutace www.instrument-naradi.cz).
Článek II
Objednávka
1. Objednávky lze realizovat jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu nebo e-mailu.
2. Kupující odesláním objednávky Prodávajícímu potvrzuje, že se dostatečným způsobem seznámil a souhlasí s těmito VOP i reklamačním řádem, který je jejich nedílnou součástí. Tyto podmínky se budou vztahovat na všechny kupní smlouvy, uzavřené na internetové stránce elektronického obchodu.
3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech registračních formulářů.
4. Za podstatné náležitosti elektronické objednávky se považují:
a) Identifikace Kupujícího, tzn. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo/bydliště, IČO, DIČ, kontakt (telefonní číslo a e-mailová adresa)
b) Kód objednávaného zboží a popis;
c) Množství objednávaného zboží;
d) Adresa místa dodání zboží (nebude-li tento údaj uveden, má se za to, že zboží má být dodáno na adresu sídla/bydliště Kupujícího);
e) Doba dodání zboží (den), pokud se Kupující dohodne s Prodávajícím odlišně než je uvedeno ve VOP;
f) Jméno a příjmení osoby oprávněné k převzetí dodávaného zboží (nebude-li tento údaj uveden, má se za to, že k převzetí dodávaného zboží je oprávněn Kupující, případně jakýkoli jeho zaměstnanec).
3. Nebude-li objednávka obsahovat náležitosti dle předchozího článku, je považována za neúplnou. Prodávající se v takovém případě pokusí kontaktovat Kupujícího a vyzvat jej k odstranění nedostatků elektronické objednávky a jejímu případnému upřesnění anebo doplnění. Okamžikem doručení údajů upřesňujících anebo doplňujících elektronickou objednávku Prodávajícímu se elektronická objednávka považuje za úplnou.
4. Přijatá elektronická objednávka je považována za návrh Kupní smlouvy a je závazná.
5. Kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká na základě závazného potvrzení elektronické objednávky v systému. Prodávající je povinen potvrdit e-mailovou zprávou (na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v elektronické objednávce) obsah elektronické objednávky Kupujícího, a to neprodleně po jejím doručení Prodávajícímu, nejpozději do 24 hodin od doručení objednávky, jinak platí, že k uzavření Kupní smlouvy mezi Smluvními stranami nedošlo. Kupující je povinen zkontrolovat, zda mu v uvedené lhůtě bylo doručeno potvrzení objednávky, a to i v jiných složkách e-mailového konta jako například ve spamu a také obsah elektronické objednávky uvedený v e-mailové zprávě Prodávajícího. V případě zjištění nesrovnalostí týkajících se obsahu elektronické objednávky potvrzené ze strany Prodávajícího, je Kupující povinen o tom uvědomit Prodávajícího prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu info@instrument.pah.sk a to bez zbytečného odkladu.
6. Předmětem uzavřené Kupní smlouvy je závazek Prodávajícího dodat Kupujícímu zboží na určené místo dodání v dohodnutém množství, ceně, kvalitě a termínu nejpozději do 10 pracovních dnů od uzavření Kupní smlouvy (potvrzení elektronické objednávky v systému) v případě, že je objednané zboží označeno na stránce e-shopu SKLADEM.
Pokud je zboží označeno NA DOTAZ, nebo je-li u zboží na stránce e-shopu vyznačen termín naskladnění zboží, možnost dodání zboží a termín dodání zboží Prodávající dohodne s Kupujícím samostatně e-mailem (u zboží s označením NA DOTAZ nebo pokud je u zboží vyznačen termín naskladnění zboží Prodávající nemůže garantovat dodání zboží – možnost jeho dodání ověří bez zbytečného odkladu u dodavatele zboží a teprve po potvrzení dodávky Prodávající kontaktuje Kupujícího e-mailem a dohodne s ním samostatně lhůtu dodání zboží).
Kupující se zavazuje zboží v místě dodání v dohodnutém čase převzít a zaplatit za něj v dohodnutém termínu splatnosti kupní cenu a poštovné, pokud povinnost zaplatit poštovné vyplývá z Kupní smlouvy.
7. Kupující souhlasí s tím, že součástí objednávky je jeho povinnost zaplatit cenu za objednané zboží, přičemž uvedenou skutečnost výslovně potvrzuje při odesílání elektronické objednávky, kde je uvedeno, že se jedná o objednávku s povinností platby.
8. Jakákoliv změna objednávky po uzavření Kupní smlouvy je možná pouze po vzájemné dohodě Kupujícího a Prodávajícího.
9. Kupní smlouva se uzavírá na dobu do úplného vypořádání závazků smluvních stran vyplývajících z Kupní smlouvy, resp. na dobu do okamžiku jejího zrušení postupem vyplývajícím z VOP a příslušných právních předpisů.
10. Prodávající neodpovídá za prodlení dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že Kupující při objednávce nezadal všechny požadované údaje anebo vyplnil objednávku chybně.
11. Prodávající neodpovídá za prodlení dodávky způsobené přepravní společností (kurýrem).
Článek III
Zrušení objednávky
1. Kupující má právo zrušit elektronickou objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením ze strany Prodávajícího.
2. Prodávající je oprávněn zrušit objednávku nebo její část v následujících případech:
a) V případě objednávky na dobírku, pokud objednávku nebylo možné závazně potvrdit zejména pro chybně uvedené telefonní číslo, nedostupnost, Kupující neodpovídá na e-maily atp.
b) Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, Prodávající bude neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující nepřijme navrženou dohodu ze strany Prodávajícího a zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet ve lhůtě 14-ti kalendářních dnů ode dne zrušení objednávky Prodávajícím, pokud se Prodávající a Kupující nedohodnou jinak.
Článek IV
Spotřebitelské smlouvy a poučení o právu odstoupení od smlouvy
1. Spotřebitel je dle § 1829 Občanského zákoníku oprávněn i bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího do 14 dnů ode dne
a) převzetí zboží v případě smluv, jejichž předmětem je prodej zboží,
b) uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo
c) uzavření smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči.
2. Pokud prodávající poskytl spotřebiteli informace o právu odstoupit od smlouvy až dodatečně, nejpozději však do 12 měsíců od zahájení běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy prodávající dodatečně splnil informační povinnost.
3. Pokud prodávající neposkytl spotřebiteli informace o právu odstoupit od smlouvy ani v dodatečné lhůtě, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 12 měsících a 14 dnech ode dne zahájení běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
4. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
5. Kupující má právo v rámci této lhůty po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě, a to v rozsahu potřebném ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
6. Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy u prodávajícího v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči; byla-li smlouva uzavřena ústně, k uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy stačí jakékoli jednoznačně formulované prohlášení spotřebitele vyjadřující jeho vůli odstoupit od smlouvy. Spotřebitel může použít formulář pro odstoupení od smlouvy, který je zveřejněn na internetové stránce Prodávajícího
7. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty uvedené v bodě 1,2 nebo 3 této části VOP.
8. Odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího bodu tohoto dokumentu musí obsahovat informace požadované ve formuláři odstoupení od kupní smlouvy, který je zveřejněn na internetové stránce Prodávajícího, zejména identifikaci Kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má Prodávající vrátit již přijaté plnění, zejména číslo účtu anebo poštovní adresu Kupujícího.
9. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy zaslat zboží zpět na adresu sídla Prodávajícího, nebo jej předat Prodávajícímu, nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. Prodávající může zboží vyzvednout i osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud bylo zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty.
10. Kupující je povinen doručit Prodávajícímu zboží kompletní (včetně kompletní dokumentace, byla-li součástí dodání) nepoškozené, podle možnosti v originálním obalu a nepoužívané. Doporučuje se zboží pojistit. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá.
11. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu všechny platby, které od něj přijal na základě kupní smlouvy. Prodávající není povinen vrátit Kupujícímu platby předtím, než je doručeno zboží Prodávajícímu, s výjimkou případu, že Prodávající vyzvedne zboží osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.
12. Kupujícímu bude vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. Kupující při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku nese náklady spojené s navrácením zboží a jde-li o smlouvu náklady uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou v souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 Občanského zákoníku. To neplatí, souhlasí-li Prodávající, že je bude nést sám.
13. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží dle § 1833 Občanského zákoníku. Kupující neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si prodávající nesplnil informační povinnost o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 1820 odst. 1 písm. f) Občanského zákoníku.
14. Prodávající je povinen vrátit Kupujícímu kupní cenu za zboží stejným způsobem, jaké použil Kupující při své platbě, pokud se s Kupujícím nedohodne jinak.
15. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je používáno, poškozeno nebo neúplné:
a) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích
b) prodávající je oprávněn započíst částku představující náhradu škody, která mu vznikla užíváním zboží v rozporu s § 1833, na kupní částku.
16. Ustanovení článku IV VOP neplatí pro subjekty nesplňující definici spotřebitele. Na Kupujícího, kterým je osoba nakupující zboží za účelem podnikání a nikoli za účelem osobní spotřeby fyzických osob, se nevztahují ustanovení čl. IV. Spotřebitelské smlouvy a poučení o právu odstoupit od Smlouvy a Čl. VI Záruční podmínky a záruční doba. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku.
Článek V
Cenové podmínky
1. Kupní cena zboží nabízeného Prodávajícím prostřednictvím elektronického portálu Prodávajícího je uvedena vždy vedle vybraného zboží. Kupní cena se vždy uvádí s daní z přidané hodnoty, není-li uvedeno jinak.
2. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně upravit (zvýšit/snížit) ceny zboží uvedené na elektronickém portálu s tím, že nové ceny zboží jsou platné dnem jejich zveřejnění. Pro Kupujícího je vždy rozhodující cena zboží uvedená u zboží v době odeslání objednávky Prodávajícímu. Případné zvýšení nebo snížení ceny zboží Prodávajícím v době od odeslání objednávky Kupujícím po doručení objednaného zboží nebo v průběhu reklamačního nebo jiného řízení v souvislosti s vrácením nebo výměnou zboží nemá vliv na cenu již objednaného zboží.
Článek VI
Záruční podmínky a záruční doba
1. Na dodávané zboží je Kupujícímu v postavení Spotřebitele poskytnuta záruční doba 24 měsíců. Na vybrané druhy zboží může být Kupujícímu v postavení Spotřebitele poskytnuta delší záruční doba. Záruční doba začíná běžet v den předání zboží Kupujícímu.
2. Ke každému zboží zakoupenému u Prodávajícího je při jeho dodání Kupujícímu přiložena faktura nebo zjednodušený daňový doklad, který slouží Kupujícímu v postavení Spotřebitele zároveň jako záruční doklad.
3. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u Prodávajícího a zcela zaplacené.
4. Při uplatnění reklamace je Kupující povinen uvést důvod reklamace a doručit na adresu sídla Prodávajícího reklamované zboží čisté, mechanicky nepoškozené, včetně požadovaných dokladů.
5. Kupující má právo na úhradu nezbytných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně.
6. Podrobnosti a postup při reklamaci zboží upravuje reklamační řád zveřejněný na elektronickém portálu Prodávajícího.
Článek VII
Ochrana osobních údajů
1. Prodávající postupuje při zacházení s osobními údaji Kupujícího v souladu s ustanoveními zákona č. 110/2019 Sb. zákon o zpracování osobních údajů. Registrací nebo Objednáním zboží prostřednictvím obchodní platformy Prodávajícího Kupující potvrzuje, že své osobní údaje poskytl Prodávajícímu dobrovolně a souhlasí s jejich zpracováním v evidenci Prodávajícího.
2. Prodávající je oprávněn zpracovávat osobní údaje Kupujícího v rozsahu zejména: jméno a příjmení, e-mail, telefonní číslo, bydliště. V případě, že některé poskytnuté osobní údaje nejsou nezbytné pro dosažení účelu zpracování, prohlašuje Kupující, že byl na tuto skutečnost upozorněn a souhlasí se zpracováním údajů, které Prodávajícímu poskytl.
3. Kupující souhlasí s tím, aby Prodávající osobní údaje v rozsahu: jméno a příjmení, kontaktní údaje jako telefonní číslo, mailová adresa, adresu bydliště/adresu doručení, zpracovával za účelem poskytnutí plnění ve smyslu Smlouvy, jakož i pro marketingové a reklamní účely Prodávajícího. Prodávající informuje Kupujícího, že bez jeho souhlasu s poskytnutím osobních údajů dle předchozí věty, není možné poskytnout Plnění ve smyslu Smlouvy.
4. Kupující uděluje svůj souhlas se zasíláním informací a novinek ze strany Prodávajícího souvisejících se službami Prodávajícího. Souhlas platí až do doby, dokud tento souhlas Kupující neodvolá. Souhlas lze odvolat písemně nebo e-mailem.
5. Prodávající nevydá údaje Kupujícího třetím osobám, s výjimkou subdodavatelů, zprostředkovatelů Prodávajícího, i to jen ty údaje, které jsou nezbytné pro úspěšné uskutečnění dodávky.
6. Další Informace o zpracovávání a ochraně osobních údajů naleznete v části Ochrana osobních údajů – link kde se prokliknou
Článek VIII
Alternativní řešení sporů
1. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel (fyzická osoba), která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
2. Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Článek IX
Newsletter
1. Při registraci si Kupující může vybrat, zda chce od Prodávajícího odebírat pravidelné informace o novinkách na trhu. Kupující se může z odebírání newsletteru kdykoli odhlásit. Prodávající je oprávněn všem zaregistrovaným zákazníkům nepravidelně (maximálně několikrát ročně) zasílat důležité informace, které souvisí s provozem internetového obchodu. V případě, že se Kupující cítí e-maily Prodávajícího obtěžován, může se obrátit na Prodávajícího prostřednictvím adresy info@instrument.pah.sk.
Článek X
Závěrečná ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím, a jsou pro obě strany závazné. Právní vztahy založené kupní smlouvou se budou řídit ustanoveními Kupní smlouvy (tj. závaznou objednávkou a potvrzením objednávky, případně individuálně dohodnutými podmínkami), ustanoveními těchto všeobecných obchodních podmínek a příslušnými právními předpisy. Ustanovení Kupní smlouvy mají přednost před ustanoveními těchto všeobecných obchodních podmínek a dispozitivními ustanoveními obecně závazných právních předpisů.
2. Smluvní vztahy mezi Prodávajícím nebo Kupujícím a také smluvní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím blíže ve VOP neupravené se řídí právním řádem České republiky a to i v případě, že Kupující je občanem jiného státu než České republiky.
3. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně měnit nebo doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky. Jakékoliv změny těchto všeobecných obchodních podmínek nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na elektronickém portálu Prodávajícího. Právní vztahy vyplývající z Kupní smlouvy se řídí vždy všeobecnými obchodními podmínkami účinnými v době závazné objednávky zboží.
4. Toto znění VOP v celosti nahrazuje VOP Prodávajícího ze dne 21.9.2021.
5. Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu obchodní společnosti PaH, s.r.o. nabývají a platnost a účinnost dnem 1.10.2022